قوانین هتل و رزرو

• زمان تحویل اتاق ساعت ۱۴ می باشد. چنانچه میهمان از ساعت ۷ الی ۱۴ به هتل مراجعه نماید ۵۰% هزینه یک شب محاسبه خواهد شد و ورود قبل از ساعت ۷ صبح شامل یک شارژ کامل می باشد.

• تخلیه اتاق ساعت 12 می باشد . چنانچه میهمان جهت تمدید اقامت خود اقدام نماید ۵۰% هزینه یک شب محاسبه خواهد شد . خروج بعد از ساعت اعلام شده شامل یک شارژ کامل می باشد.

• رزرو کننده ملزم به درج تاریخ دقیق رزرو خود می باشد و اقامت بیشتر از ۱۰ شب با تایید و هماهنگی هتل صورت میگیرد لازم به ذکر است تغییر تاریخ شامل جرائم کنسلی در بازه زمانی می باشد.

• رزرو تنها درصورت پرداخت هزینه کامل به تعداد شب های مورد درخواست و اخذ شناسه پیگیری از سایت معتبر می باشد. تأکید می گردد تایید رزرو مهمان منوط به اخذ کد پیگیری توسط سیستم می باشد، این کد زمانی به مهمان اعلام خواهد شد که مراحل واریز قطعی گردد و رزرو پس از پرداخت کامل قطعی خواهد بود.

• ملاک قیمت ها در سیستم بر اساس نرخ نمایش داده شده در سایت در لحظه ثبت رزرو خواهد بود و در بازه های زمانی مختلف ممکن است متغیر باشد.

• نرخ اعلام شده طبق تأییدیه رسمی اتحادیه هتل داران شامل قیمت پایه اتاق، صبحانه، ۱۵% سرویس ۹%مالیات و عوارض قانونی می باشد.

• صبحانه رایگان به صورت بوفه در رستوران برای مهمانان محترم تدارک دیده شده است چنانچه مهمان مایل به صرف صبحانه در اتاق است، از طریق روم سرویس با شارژ هزینه صورت می پذیرد.

• سایر هزینه ها مانند نیم شارژ ورود و خروج ، رستوران ، تمدید اقامت و … طبق تعرفه جاری در هتل به صورت نقدی(ریال) تسویه خواهد شد.

• لازم به ذکر است پذیرفتن کارت های اعتباری اعم از ویزا مستر و …. مقدور نمی باشد.

• امکان تغییر نام برای رزرو ثبت شده فراهم نمی باشد و اتاق فقط به شخصی که رزرو به نام ایشان باشد تحویل می گردد.

• حداقل سن جهت اخذ اتاق ۱۸ سال الزامی می باشد در صورتی که فرد رزرو کننده دارای سن کمتری باشد رزرو ابطال می گردد و هزینه استرداد نمی شود.

• رزرو گیرنده تمامی موارد ذکر شده درخصوص شرایط و قوانین رزرو هتل را می پذیرد.

• رزروگیرنده قوانین لغو رزرو را مطالعه کرده و به آن آگاه می باشد.

• در صورت عدم رعایت قوانین مندرج در سایت, هتل هیچ مسئولیتی نسبت به بازپرداخت وجه نخواهد داشت.

• سایر قوانین مطابق با قانون رزرو هتل ها در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و مراجع مرتبط می باشد .

• سایر قوانین رزرواسیون اینترنتی مطابق با قانون تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران می باشد .

• توجه کسانی که به هر شکل در سامانه رزرو ایجاد مزاحمت یا اختلال نمایند , اعم از ایجاد رزروهای موقت متعدد یا تماسهای تلفنی و غیره , با استناد به قانون تجارت الکترونیک و به عاملیت پلیس فتا برخورد جدی صورت گرفته و مراتب جهت پیگیری به دستگاه قضایی ارجاع خواهد شد .

شرایط کنسلی:

• کنسلی باید از طریق ارسال درخواست ابطال با همان آدرس ایمیل ثبت شده در هنگام ثبت رزرو اعلام شود.

• جریمه ابطال اتاق های رزرو شده تا ۷۲ ساعت قبل از ورود مهمان مشمول هیچگونه جریمه ای نمی باشد.

• جریمه ابطال اتاق های رزرو شده ۴۸ساعت قبل از ورود 20% , ۲۴ ساعت قبل از ورود مهمان 50% و روز ورود 100% هزینه یک شب اتاق های رزرو شده می باشد. همچنین عدم ورود نیز شامل 100% جریمه می گردد .

• جرائم اتاق های رزرو شده در صورت عدم تقاضای ابطال رزرو و عدم مراجعه مهمانان در اتاق ها معادل یک شب به تعداد و نوع اتاق های درخواست شده کل هزینه به حساب مهمان منظور خواهد شد.

• کاهش اتاق های رزرو شده نیز مشمول مقررات و جرائم فوق خواهد بود.

قوانین داخلی هتل:

• مدارک مورد نیاز مهمانان ایرانی جهت پذیرش:

اصل شناسنامه، اصل پاسپورت و یا اصل کارت ملی می باشد. کارت های ارگانی ، گواهینامه ، کارت پایان خدمت و … غیر قابل قبول هستند.

• مدرک مورد نیاز برای پذیرش مهمانان خارجی :

اصل پاسپورت به همراه ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا می باشد.

• لازم به ذکر است برای پذیرش زوج های ایرانی حتما یکی از زوجین باید دارای شناسنامه باشند پذیرش نفر دوم با کارت ملی یا پاسپورت بلامانع می باشد.

• صیغه نامه باید دارای مهر برجسته قوه قضاییه باشد و تنها مهر دفتر خانه عاقد به تنهایی مورد قبول نمی باشد .

• در صورت ارائه صیغه نامه حتما زوجه باید دارای شناسنامه با توضیحات طلاق یا فوت در صفحه دوم باشد در غیر این صورت فقط با توضیحات و مجوز پدر زوجه در صیغه نامه اتاق تحویل خواهد شد. برای آقا وجود شناسنامه الزامی نیست کارت ملی یا پاسپورت نیز مورد قبول است.

• طبق قوانین هتل درصورت نقص مدارک شناسایی و عدم احراز هویت امکان پذیرش وجود ندارد و هزینه پرداخت شده مستردد نمی گردد.

• -امکان برگزاری جلسات در اتاق ها و سوییت ها وجود ندارد و در صورت تمایل به برگزاری باید به واحد فروش و بازاریابی هتل مراجعه شود.

• -کلیه مهمانان ملزم به رعایت شئونات اسلامی و قوانین داخلی هتل می باشند.

• چنانچه مهمان خسارتی به اموال هتل وارد نماید براورد هزینه آن بر عهده هتل بوده است ومهمان ملزم به پرداخت هزینه کارشناسی شده می باشد.