اهداف اصلی و کلان :
- ارتقاء خدمان هتلداری به سبک مهمان نوازی ایرانی اسلامی
- متنوع سازی و ارتقاء کیفیت خدمات
- توسعه سرمایه انسانی و فناوری
- ارتقاء برند پارسیان و افزایش سهم بازار
اهداف:
1. ارتقا مداوم و مستمر کیفیت خدمات اقامتی، غذا و نوشابه، تفریحات و سایر امکانات رفاهی به منظور نیل به حداکثر رضایتمندی ، آسایش و سلامت مهمانان هتل.
2. افزایش مقبولیت ، اعتماد و اطمینان مهمانان نسبت به هتل و ترویج برند هتل های بین المللی پارسیان به عنوان زنجیره ای برتر در صنعت هتلداری ایران و منطقه.
3. اثبات، ترویج و ارتقا فرهنگ ایرانی اسلامی در عرصه مهمان نوازی نزد مهمانان هتل بویژه مهمانان خارجی با ملیت ها و قومیت های مختلف از طریق عرضه خدمات مطلوب .
4. افزایش سهم بازار هتل های پارسیان در بازار هتلداری ایران بویژه در بین هتل های 4 و 5 ستاره کشور.
5. توسعه اندیشه سرمایه گذاری ها برای تکمیل شبکه ای منسجم از زنجیره هتل های پارسیان در اقصی نقاط کشور، به ویژه در مناطق توریستی و بازارهایی که احداث هتل های جدید واجد توجیه فنی و اقتصادی است.
6. تدوین، معرفی و ترویج استانداردهای هتلی ویژه برند هتل های پارسیان سازگار با استانداردهای ملی بویژه استانداردهای منطقه ای و بین المللی.
7. احراز سود معقول و منطقی در فعالیت های هتلداری برای تامین منافع سهامداران مبتنی بر رعایت همزمان منافع مشتریان، کارکنان و سایر صاحبان و عوامل تولید موثر در فعالیت هتلداری.